jak tak będą się ceregielować to ten Dworzec wybudują gdzieś w 2035 roku..i to jest najbardziej optymistyczna wersja
|
|
"To wszystko ma być w jednym przetargu, bo gdyby było kilku wykonawców, mogłyby wyniknąć potężne utrudnienia wynikające z koordynacji prac między różnymi firmami. Wolimy, żeby to wziął jeden wykonawca i nad tym czuwał i organizował sobie teren budowy." - jak zwykle hiszpański budimex???? ;)
|
|
PO co nowy dworzec, dla kogo? Przecież Lublin się wyludnia, studentów też coraz mniej, by powiększyć i przybliżyć bankructwo Lublina rządzonego przez PO?! Lublin to POrażka.
|
|
"To wszystko ma być w jednym przetargu, bo gdyby było kilku wykonawców, mogłyby wyniknąć potężne utrudnienia wynikające z koordynacji prac między różnymi firmami. Wolimy, żeby to wziął jeden wykonawca i nad tym czuwał i organizował sobie teren budowy." - jak zwykle hiszpański budimex???? ;)O kurde tragedia wszystko robi budimex jak składają najlepszą oferte to wygrywają przetargi |
|
Już nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć (d)efekty.
|
|
Nie będzie żadnego dworca.
|
|
Do której partii należy RDOŠ? Bo urząd niepolityczny to jak yeti. Wszyscy mówią że takowe są ale nikt jesze takiego nie widział.
|
|
Urzędnicy co nie umieją wniosku kompletnego prawidłowego złożyć.
|
|
Dobra trolliki wypad z baru nikt nie chce czytać waszych durnych komentarzy
|
|
Urzędnik który otrzymuje od projektanta materiały i opracowanie techniczne, sprawdza je i składa do RDOŚ celem wydania decyzji środowiskowej, powinien wiedzieć czy materiały te są kompletne, czy nie. A jak nie wie, to nadaje się do zwolnienia.
|
|
To już trzecia kadencja Zuka gdy obiecuję dworzec. A co z obiecanym zlikwidowaniem targu przy Al. Solidarności i zabudowa tego miejsca będzie czekało na kolejne wybory i kolejne obietnice. W tym towarzystwo z peło jest dobre
|
|
Garnek swoje paluchy umoczył. tak żeby na złość zrobić
|
|
To nie wiecie lublinianie skąd wezmą pieniądze z ludzi, znowu chcą powiększyć strefę parkowania
|
|
Po co przetarg? Wiadomo, że Budimex wygra .... W Lublinie tylko ta jedna firma bierze wszystko ...
|
|
Przecież widać jak na dłoni, że bydło z chlewa bolszewickiej sekty pislam w tym macza swój ohydny i fałszywy ryj ! A tow. gornek pierwszy by tylko się nie udało ! Lublinianie 13 dajcie wyraz temu bydłu z chlewa i nie dopuśćmy by hamowali rozwój naszego-Mojego Miasta ! Bydło z chlewa na Madagaskar !
|
|
Urzędnik który otrzymuje od projektanta materiały i opracowanie techniczne, sprawdza je i składa do RDOŚ celem wydania decyzji środowiskowej, powinien wiedzieć czy materiały te są kompletne, czy nie. A jak nie wie, to nadaje się do zwolnienia.Oczywiście, ale taki urzędnik musi mieć wykształcenie kierunkowe i przeważnie ma uprawnienia budowlane. A jak ma uprawnienia budowlane nie będzie robił za 4 000zł brutto na etacie bez możliwości dorobienia... więc siedzi pan kaziu, prywatnie mąż żony ciotki szfagra... |
|
Zwracam kolejny raz uwagę na to, że projekt dworca pokazyny na wizualizacji to pomysł dziecinych architektów sprawnie posługujących się programami architektonicznymi, którzy nie odpowiedzieli sobie na podstawowe pytanie czemu i komu dworzec ma służyć. A ma służyć stworzeniu warunków do w miarę komfortowego oczekiwania na swój autobus, podróżny potrzebuje ochrony przed deszczem, a w projektowanym dworcu, zanim dojdzie na perony z poczekalni zmoknie. Dworzec w naszym klimacie funkcjonuje rownież w zimie i jesiennych słotach, a projektowane duże, wysoko zadaszone przestrzenie nie będą chroniły przed wiatrem i zimnem. Brak logiki w projekcie dworca widać również na przykładzie zielonego placu na dachu poczekalni, wygląda to może i ładnie, ale czy będą z niego korzystali podróżni, którzy chcieliby jak najszybciej wyjechać z tego smutnego miasta.
|
|
Zwracam kolejny raz uwagę na to, że projekt dworca pokazyny na wizualizacji to pomysł dziecinych architektów sprawnie posługujących się programami architektonicznymi, którzy nie odpowiedzieli sobie na podstawowe pytanie czemu i komu dworzec ma służyć. A ma służyć stworzeniu warunków do w miarę komfortowego oczekiwania na swój autobus, podróżny potrzebuje ochrony przed deszczem, a w projektowanym dworcu, zanim dojdzie na perony z poczekalni zmoknie. Dworzec w naszym klimacie funkcjonuje rownież w zimie i jesiennych słotach, a projektowane duże, wysoko zadaszone przestrzenie nie będą chroniły przed wiatrem i zimnem. Brak logiki w projekcie dworca widać również na przykładzie zielonego placu na dachu poczekalni, wygląda to może i ładnie, ale czy będą z niego korzystali podróżni, którzy chcieliby jak najszybciej wyjechać z tego smutnego miasta.hola hola, to że ty jesteś smutny i smętny, to nie oznacza że od razu całe miasto....nie projektuj swojego nieudacznictwa na wszystko dookoła :) |
|
Co zrobić żeby było drożej - dać cały zakres kubaturowy i drogowy jednej firmie (która i tak weżmie podwykonawców), bo urzędnikom nie chce się koordynować... " Zasadnicze zadanie będzie obejmować dworzec, plac z miejscami postojowymi, przestrzeń publiczną, budynek oraz ulice Dworcową, Gazową, Młyńską i rondo Sportowców – wylicza Szczepańska. – To wszystko ma być w jednym przetargu, bo gdyby było kilku wykonawców, mogłyby wyniknąć potężne utrudnienia wynikające z koordynacji prac między różnymi firmami. Wolimy, żeby to wziął jeden wykonawca i nad tym czuwał i organizował sobie teren budowy"
|
|
"To wszystko ma być w jednym przetargu, bo gdyby było kilku wykonawców, mogłyby wyniknąć potężne utrudnienia wynikające z koordynacji prac między różnymi firmami. Wolimy, żeby to wziął jeden wykonawca i nad tym czuwał i organizował sobie teren budowy." - jak zwykle hiszpański budimex???? ;)Oczywiscie najpierw cena dumpingowa, a póżniej roboty dodatkowe katalogowo. Parę milionów dopłaty będzie jak zawsze. |
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|